Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Румъния загуби още една битка с България в туризма

9 коментара

Най-значимият германски оператор ТУИ обяви, че няма да се върне в Румъния през следващата година, съобщи в четвъртък румънския вестник “Гъндул”, цитиран от БТА. Изданието публикува материал, в който се коментира лошата новина, получена от северната ни съседка дни преди откриването на най-голямото туристическо изложение в Лондон “Уърлд травъл маркет”.

Решението на немския туроператор е резултат от отказа на германските туристи да посещават румънското Черноморие заради епидемията от птичи грип от началото на тази година.

Повече от шест месеца вече птичият грип не е причина за тревога, но германците потвърждават решението си, което ще лиши румънските хотели от 60 000 туристи, коментира “Гъндул”. Според изданието, това е доказателство за слабата реклама на тяхното Черноморие на европейския пазар.

Румъния загуби още една битка срещу България на бойното поле на туризма, отбелязва още румънският вестникът. На международната туристическа борса в Лондон щандът на съседите ни отвъд Дунав бе по-голям, по-колоритен и с много повече мини офиса на фирми, отколкото този на Румъния. Поражението е още по-голямо, като се има предвид, че на лондонската борса са представени над 200 страни и тук се поставят основите за новите договори не само за летния туризъм, но и за другите видове туризъм.

Сравнението с България категорично е неблагоприятно за нас, не защото София имаше изключителен щанд, над средното за борсата равнище, а защото Румъния имаше слаб щанд, коментира “Гъндул”.

Според предварителния план северната ни съседка е трябвало да се представи от 37 фирми, но в последния момент три от тях обявяват внезапно, че няма да участват. Други две дори не считат за нужно да предупредят. Румънският щанд беше безличен, украсен с пана с фотографии, докато всички други страни се опитваха да подчертаят индивидуалността си с нещо специфично в този свят на глобализация, подчертава вестникът.

Националната агенция за туризъм нае в Лондон 270 кв. м.,което е най-голямата площ наемана от Румъния досега. Толкова имаха и българите, но на партера.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

9 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. [email protected]
    #10

    [email protected]

  2. Туризъм
    #9

    Ние си имаме също много трески за дялкане в това отношение ама ако видите за какво става въпрос при мамалигите ще разберете за какво иде реч.Хотелите са им в соц.-стил,обслужването също, а цените нереално високи.И след 10 години ще са много назад в сферата на туризма щото са нещастни малки завистливи червей.До 1-2 години нешата ще се променят и ще бъдем още по-привлекателна дестинация-още сме в началото!!!!!

  3. [email protected]
    #7

    [email protected]

  4. Vpechatlen
    #6

    На международната туристическа борса в Лондон щандът на съседите ни отвъд Дунав бе по-голям, по-колоритен и с много повече мини офиса на фирми, отколкото този на Румъния.

  5. Забежко
    #5

    тази статия е някакво бълнуване :)))

  6. Сосо
    #4

    Четеш статията и то става мило и драго та чаксълзи ти течат от очите.Вярно ли е това за което така умилено се пише.??Не вярвам,че германците сая така много доволни от нас.Таксищофьорите дърпат за ръкавите та ги късат,келнера те обслужва като,че ли си последния човек,магазините са пълни с турска и арабска стока,инфрструктурата от лоща по лоша в рейса сегурно си ограбенченчаджий молят за смяна,а в бюрото не се знае с колко ще те излъжат.Трябва ли още.22Има!Не съм видял едно бюро да са затворили.Все същите и все от същите са опласванията.

  7. служител
    #3

    ТОЗИ НАХАЛ АЛ ДЖАБУРИ НЕ ГО ЛИ Е СРАМ ДА ПРИКАЗВА, ЧЕ БЮДЖЕТЪТ ЗА РЕКЛАМА НЕ СТИГА.КАТО СЕ ОТКЛОНЯВАТ ОГРОМНИ СУМИ ЗА КОМИСИОННИ И ЗА ЛИЧНИ ОБЛАГИ И ЗА ФИНАНСИРАНЕ НА НАЧАЛНИЦИТЕ МУ ОТ НДСВ , ЕСТЕСТВЕНО,ЧЕ ЩЕ ИСКА ОЩЕ СРЕДСТВА. ТАКИВА КАТО НЕГО СА НЕНАСИТНИ. ТАЗИ ПРАКТИКА НА БЕЗОГЛЕДНО ОТКЛОНЯВАНЕ НА СРЕДСТВА, ПОСРЕДСТВОМ КОМИСИОННИ ОТ ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНИ ПОРЪЧКИ НА СВОИ ХОРА, Я ВЪВЕДЕ ОЩЕ НЕГОВИЯ ПРЕДШЕСТВЕНИК, БЕЗКРУПОЛНИЯТ КРАДЕЦ БИСЕР ЯЛЪМОВ. ЗА ТАЗИ РАБОТА ФИРМИ КАТО "НОЙЗИ", "НОЙЗИ РЕКЛАМА

  8. запознат
    #2

    СРАМНО ЛИ Е НАШЕТО ПРЕДСТАВЯНЕ НА ТУРИСТИЧЕСКАТА БОРСА В ЛОНДОН, ЧЕ НЯМА НИКАКВИ ОТЗИВИ ЗА НЕЯ СИГУРНО БЪЛГАРСКОТО ПРЕДСТАВЯНЕ НА ТУРИСТИЧЕСКОТО ИЗЛОЖЕНИЕ ПРЕДСТАВЛЯВА ПРОВАЛ, ИНАЧЕ ЩЕШЕ ДА ИМА НЯКАКВИ ОТЗИВИ ЗА НЕГО. НЕ САМО ЧЕ НИЩО НЕ ПИШЕ, АМИ И ВСИЧКИ ТУРИСТИЧЕСКИ СТАТИИ ОТ ПОСЛЕДНИТЕ ДНИ НЕ МОГАТ ДА СЕ ОТВОРЯТ, ВЕРОЯТНО ЗА ДА НЕ МОЖЕ ДА СЕ ПИШЕ В ТЯХ

  9. ГенералСандалски
    #1

    молчать сволочи

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.