Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Според шефа на БДЖ 9 часа в нощния влак съчетават транспорт и хотел

7 коментара
Според шефа на БДЖ 9 часа в нощния влак съчетават транспорт и хотел

Общите загуби на БДЖ са за над 400 млн. лв. Това заяви преди бТВ новият шеф на управителния съвет Симеон Евтимов. Той определи състоянието на компанията като нестабилно. Преди няколко дни транспортният минситър Николай Събев коментира, че само за миналата година са регистрирани около 21 млн. лв. загуби.

Първата задача на новото ръководство е да се подобри чистотата във влаковете. Другата е спазване на разписанието.

"Ние не искаме да създаваме очакване за бързо повишаване на скоростите на влаковете, но сме се съсредоточили именно в нещата, които зависят от нас като компания, която предлага транспортна услуга. Това са нещата, които могат да се подобрят с мобилизация на нашите собствени ресурси", заяви Евтимов.

Съществуващата инфраструктура не позволява съкращаване на времето за пътуване, каза шефът на БДЖ, коментирайки, че в момента пътуването София-Варна е около 9 часа. Според него обаче компанията можела да подобри други аспекти.

"Ние можем да предложим други качества на транспортната услуга като комфорт и достъпност на нощните влакове, примерно. Тогава деветте часа пътуване няма да са недостатък, а предимство, защото ще можем да съчетаем транспортната услуга с хотелската", заяви Евтимов.

Към момента не се планира увеличение на цената на билета, стана ясно от думите му. Евтимов коментира, че през последните години железницата е загубила профила си на национален превозвач. По думите му това, което се предлага в момента, трудно може да се вмести в понятието "услуга".

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

7 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. Коментарът е изтрит заради нецензурни думи или обиди.
    #7
  2. ivankristov
    #6

    Ха сега новият стар директор да се разбере С министъра относно скоростите и сроковете за тяхното увеличение. Иначе излиза, че един от двамата лъже.

  3. Жо
    #5
    Отговор на коментар #4

    До---Зв лалов--- По сегашните ЖП линии в България не може да се пътува по-бързо. Трябват нови трасета с нови линии, нова осигурителна инсталация, премахване на ЖП прелезите и нов подвижен състав. Пътувал съм с експреса от Лондон до Париж- 500 км ги взе за 2 ч. и 20 мин. В тунела под Ламанша караше със 160 км/ч, а на открито с 300 км/ч. Билетът струваше 60 евро.

  4. Зв лалов
    #4

    А дневен до Варна за 3-4 часа кога?

  5. Калудов
    #3

    Нощният на БДЖ направо си е хоремаг.

  6. mediaman
    #2

    "Когато разбрали колко часа пътува влакът от София до Варна китайците останали много впечатлени от размерите на България." Стар виц, ама още живеем в него. Което вече не е виц, а си е чисто наказание.

  7. Жо
    #1

    Тези шефове, изглежда, никога не са се возили на влак през последните години. Многократно съм пътувал с нощен бърз влак от София до Варна и обратно. Пътуването трае точно 8 часа, като разстоянието по ЖП е 560 км. При мен, не е имало никога закъснение на влака. Билета струва 36 лв. Ако искаш място в спален вагон доплащаш още 10 лв. Спалните вагони са нови с модерно оборудване и чисти чаршафи.

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.