Най-ниска цена предложи джойнт венчърът на “Флайт-Главболгарстрой” и “Джи Би Ес Инфрастракшън кънстракшън” – 6 158 952 евро, следван от “Пътища и мостове”, Варна с цена от 7 199 998 евро. Най-скъпата оферта е на “Билдинг дивелъпмънт холдинг” - 10 517 347 евро
Завършването на ландшафтното устройство е едно от условията за цялостното приключване на проекта за реконструкция и развитие на Летище София, за да постигне аеропортът категория ІІІ на световните стандарти за обслужване на пътници, съгласно указанията на ИКАО, както и да се намали вредното влияние на околната среда.
За честна и независима журналистика
Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.
3 коментара
Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.
Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.
Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg
Прочетете нашите правила за участие във форумите.
За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.
Абслютно си прав, airbus. Това е срам и позор...
Приятели, изпаднах в шок като видях този шедьовър на архитектурата. Представете си дълги коридори, сигурно около 60-100 метра, налепени с... обикновенни плочки 30х30 за баня или подобно предназначение. Представяте ли си как изглеждат и без това кривите плочки, като прибавим и това, че са лепени на криво. При тези площи си представете естетиката. Да не говорим за това, че при подобни съоражения се слага гранит или мрамор или плочки с много по голяма дебелина и площ, с многократно по-голяма устойчивост. …
Съгласете се, че подобна сграда не се строи за 1-2 години. След 1-2 години ще видите като почнат да се чупят и разлепат тези плочки. Нямам думи, нито за министерството на транспорта нито за тези, чиято работа е била да упражняват надзор върху това как се прави, с какво се прави и кой го прави. Мога да си направя два извода: парите за по-скъпи материали са "спестени" и отишли в джоба на някого и на този която е трябвало да упражнява контрол, или нашите управници са гледали, ама не видели как и с какво се строят подобни съоражения на Запад. Просто това е един срам за цяла България, защото това е входната ни врата. Не може да става въпрос за никакви световни стандарти. Старото летище в това отношение бе с много по добра функционалност. Това само показва и доказва какви безмозъчни същества ръководят бедната ни държава. Тук изобщо не говоря за политика. Със здраве.
Съгласен съм,че това е входната врата заклозета-София.