От януари до началото на март гръцки корабни магнати са направили поръчки в размер на 2,5 млрд. долара за строежа на нови плавателни съдове, съобщава в. "Имерисия".
По данни на Golden Destiny само през януари са били подписани договори на стойност 1,5 млрд. долара, пред февруари договорите са възлизали на 682 мн. долара, а месец март е започнал с поръчки на обща стойност 288 млн. долара.
Поръчките са направени от корабните магнати Петрос Папас, Харис Вафиас и компанията Carras Hellas. С южнокорейска компания пък се обсъжда възможност за подписавне на договор за строежа на танкери от среден клас.
В своите инвестиции гръцките магнати залагат предимно на кораби за сухи товари и са се преориентирали от Китай и Южна Корея към корабостроителниците в Япония, пише още изданието.
За честна и независима журналистика
Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.
5 коментара
Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.
Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.
Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg
Прочетете нашите правила за участие във форумите.
За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.
По-интересно е да се знае къде си плащат данъците тези магнати, защото някои от тях са освободени по конституция от това задължение за (почти) всички. После на гърците пак не им стигали парите за тройни пенсии, работни места и 14-ти заплати.
No2, какви "наши" кораби визираш? Ти виждал ли си кораб освен на картинка?
те ти къде изтичат миллиардите на глупавите евроданъкоплатци, хайде сега ЕС да им даде още един транш...
Дали нашите кораби са по-скъпи от японските?
За сухи товари разбира се. България има още дървесина.