Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Агенцията по туризъм имала нови замисли за представяне на България

33 коментара

Известен германски аниматор от “Baerlinet Team” ще е една от атракциите на българския щанд по време на европейското туристическото изложение Щутгарт, Германия от 13 до 21 януари 2007 година, съобщиха от Държавната агенция по туризъм (ДАТ).

Mediapool потърси отговор от ДАТ за подготовката на нашето участие на европейското изложение, от една страна заради изпратено писмо до редакцията от български студент там и от друга, поради намаляващия брой  на германските туристи, регистриран това лято.

България чака възможността за това изложение от 4 години и най-накрая, когато я получава, се оказва, че не само няма да се възползваме по най-добрия начин, но и рискуваме се подложим на грандиозна излагация, писа по-рано тази седмица в Mediapool студентката Гергана Николова. Тя е била сред поканените да помагат студенти, които са потресени от непрофесионализма, липсата на подготовка и на визия, демонстрирани от представителите на ДАТ.

От ДАТ потвърдиха, че са потърсили българската студентска общност в Щутгарт с идеята от 15 декември да раздават рекламна брошура с програмата за изложението.

Разбрахме, че там има много силна българска студентска общност и преценихме, че е добри млади хора да говорят за България, коментираха специалистите от отдел “Маркетинг и реклама” към ДАТ.

Принципната програма била изпратена на председателите на двата студентски съюза в Щутгарт и всеки, който пожелаел можел да даде свои “свежи” идеи по нея.

Според плановете на ДАТ до този момент, в европейското изложение в Германия, културната програма на България ще включва участието на ансамбъла на Нешка Робева, театрално представление на Варненския куклен театър и концерт на млад български поп - изпълнител в три поредни вечери на сцената на “Лиедерхале” в централната част на града. Целта е да се представят различни жанрове от българското изкуство, а освен това програмата на Нешка Робева и варненския театър силно впечатлили посетителите по време на Лондонската туристическа борса. Стана ясно, че все още не е избран младият певец, който да представи България.

От агенцията уточниха, че работят и по страницата, която ще се активира от страницата на изложението www.messe-stuttgart.de/cmt и ще представя България като туристическа дестинация. В момента от презентацията на страна ни, която е възможно най-обща от типа ”златисти плажове, кристално чиста вода и китни селца”, се влиза в английската версия на правителствената страница.

На въпрос на Mediapool, защо не се влиза поне в страницата на Държавната агенция по туризъм, беше отговорено, че и тя е в процес на обновяване.

Според експертите от ДАТ, най-голямата атракция на българските щандове ще е известен германски аниматор, познат като “гласа” на немските железници, който на всеки 15 минути ще организира викторини и томболи сред публиката пред щанда ни. Той ще разговаря първо с българските представители на агенцията и фирмите на изложението, а след това ще пита публиката пред българския рекламен щанд. По този начин посетителите на изложението ще получават обща информация за страната.

Планира се отпечатването на рекламна брошури и плакати, които да отразяват новата концепция за туристическата реклама на България като целогодишна туристическа дестинация. Новото в концепцията на представянето на страната ни в Германия било, че агенцията се дистанцира от поставяне на акцент върху определен вид туризъм, както беше със СПА-туризма на Лондонската туристическа борса.

Все още се набират фирмите, които ще участват със свои щандове на изложението, но със сигурност ще има представени и морски и СПА – туризъм, коментираха от маркетинга.

Идеята  е да се представят възможностите за отдих през 4-те сезона на годината, а всяка фирма и туроператор поема ангажимента да представи възможностите за целогодишен туризъм в своя регион.

Плановете са през следващата година да се създадат нови филми и рекламни клипове на родния туристически продукт, който да бъде ориентиран към различните целеви аудитории.

Според ДАТ, частният сектор в туризма също трябва да поеме част от тежестта за финансиране на общия рекламен продукт на България, като се основе обществен фонд за реклама, в който двете страни да са партньори.

Новата визия на страната ни като целогодишна туристическа дестинация ще се рекламира под формата на билбордове, банери и рекламни брошури в метрото и централната част на Щутгарт. Културно-историческото наследство ще е в основата на тази нова визия на България.

Според ДАТ рекламата на България като културно-историческа дестинация сред потенциалните туристи ще подпомогне агенцията им в усилията на местно ниво да получат пари за развитието на този тип отрасъл. Рекламата на ценните исторически паметници ще стимулира българите с финансови възможности да инвестират в инфраструктура за достъп до тях, коментираха от агенцията по туризъм.

Ще бъде създаден мултимедиен продукт, който ще представя България по нетрадиционен и любопитен  начин, чрез културния туризъм, съобщиха от агенцията по туризъм. Този продукт ще е една пътуваща изложба, чрез която гражданите на различните страни да получават информация за България. 

Друга идея на работещите в ДАТ е в този рекламен продукт да се изписва името на инвеститора, който ще подпомогне възстановяването на културно-историческите паметници. Според тях това е начинът, по който ще се стимулират дарителството и спонсорството за развитие на този сегмент от туристическата услуга.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

33 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. patriot
    #39

    http://money.ibox.bg/news/id_794659779

  2. bez komentar
    #38

    http://www.mediapool.bg/show/?storyid=123921

  3. БРАНШОВИК
    #37

    ХАЙДЕ МАЛКО СМЕЛОСТ, КОЛЕГИ ДА СЕ ОБЕДИНИМ И РАЗКАРАМЕ ТОЗИ НЕГОДНИК ОТ ШЕФСКОТО МЯСТО В ТУРИЗМА

  4. guess who
    #36

    THE BULGARIAN STATE AGENCY AGAINST TOURISM

  5. Loko
    #35

    http://www.mediapool.bg/show/?storyid=123921&p=0#msgs

  6. ИВАН КОСТОВ
    #34

    1.ФИРМА "НОЙЗИ - ДИЗАЙН И РЕКЛАМА" Е ФИРМА НА МИЛЕН ВЕЛЧЕВ, СЪЗДАДЕНА СПЕЦИАЛНО ЗА ИЗТОЧВАНЕ НА ПАРИ ОТ АГЕНЦИЯТА ПО ТУРИЗЪМ.2.МАРИО АЛ ДЖИБУРИ Е ЮПИ, ОТ ХОРАТА НА СИНА НА ЦАРЯ И Е РАБОТЕЛ В "СИГМА КАПИТАЛ" ИНВЕСТЕЦИОННИЯ ФОНД НА ФАМИЛИЯ ВЕЛЧЕВИ , ЧРЕЗ КОЙТО СЕ ПЕРАТ ПАРИТЕ ОТ ПРЕСТРУКТУРИРАНЕТО НА ВЪНШНИЯ ДЪЛГ, ЧРЕЗ СТРОИТЕЛСТВО НА ХОТЕЛИ - МАСТОДОНТИ НА БРЕГА НА МОРЕТО.ЗАГАТКА № 1 С КОГО ДЕЛИ ПРОЦЕНТИТЕ ОТ ОБЩЕСТВЕНИТЕ ПОРЪЧКИ ЗА РЕКЛАМА В ТУРИЗМА - МАРИО АЛ ДЖИБУРИ?ЗАГАТКА № 2 КОЯ ПОЛИТИЧЕСКА СИЛА СЕ ФИНАНСИРА ОТ ГОРЕСПОМЕНАТИТЕ ОБЩЕСТВЕНИ ПОРЪЧКИ?

  7. potarpevsh
    #33

    Наистина трябва да се пише, ама много да се пише, от всички страни, белким някои ни чуе, защого истинска браншова организация в България няма...БАТА е от същото котило начело с вечната Донка Соколова. Нещастниците, които си хвърлят напразно парите за членство в тази "организация" можеби не знаят, че парите им отиват за далечни и скъпи пътувания на управителения съвет - все приближени на Соколова хора.

  8. trixi
    #32

    Има някакаъв ефект от първата статия и цялото писане във фирума - веднага се появи втората стаия в Медиапуул. Значи трябва да се вдига шум, много шум, от много хора и от много страни. И така - през преса и медии (ако те наистина си гледат работата) белким пък стигнат мненията на хората и по-нагоре.

  9. преподавател
    #31

    Що е то вземането на рушвети от обществени поръчки и има ли почва то у нас

  10. student
    #30

    Марио Ал Джебури утре ще изнесе лекция в УНСС на студентите от специалност туризъм. Какво по-точно ще научат от него ?!?

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.