Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Авиокомпаниите ще връщат пари за пропуснат полет при болест

1 коментар

Пътник може да се откаже от полета си и да получи обратно парите си, ако се разболее. Той може да откаже самолетния билет включително и ако член от семейството му, който ще пътува с него, е болен. Това обаче трябва да бъде придружено с документи от лечебно заведение.

Това решиха депутатите с промени в Закона за гражданското въздухоплаване, които бяха одобрени от парламента на второ четене, съобщи БТА.

Ще се налага имуществена санкция от 2000 до 5000 лв. на въздушен превозвач, който не изпълни задълженията си при отказан достъп до борда съгласно европейска разпоредба.

Санкцията ще важи и за въздушен превозвач, който не компенсира пътниците при отказан достъп на борда против тяхната воля.

Глоба от 100 до 1000 лв. е предвидена и в случай, че въздушният превозвач не изпълнява задълженията си за информиране за крайната цена с включените в нея тарифи и такси.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

1 коментар

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. обезщетение.bg
    #1

    Практиката на съда на ЕС е много последователна в това да постави границата между това кога е налице стопански риск и кога - извънредни обстоятелства. Лоши метеорологични условия, природни катаклизми, стачки и саботажи са освобождаващи превозвача извънредни обстоятелства. Технически повреди и други неуредици обаче са стопански риск на превозвача и в тези случаи се дължи без съмнение обезщетение на пътниците. Ако превозвачът не го заплати доброволно, може да се потърси професионална помощ, като например предоставяната от платформата обезщетение.bg. При всяко положение е важно потребителите да търсят правата си от превозвачите, защото това има дисциплиниращ ефект върху тях.

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.