В нощния влак от Варна за София на 11 май не е възникнал огън, заявиха от БДЖ по повод информациите за такъв инцидент. Експерти от железопътния превозвач са направили проверка на спирачната система на седящия вагон от нощния влак № 3636, който пристигна в София със 75 минути закъснение на 11-ти май сутринта.
Първоначалните данни от проверката показват, че е имало прегряване на накладките, което от БДЖ смятат за естествен и обичаен процес. Практически е невъзможно прегряването на накладки и спирачни дискове, които се намират под коша на вагона, да доведе дo запалване във вътрешността на самия пътнически салон, подчертаха още от превозвача. Единствено по самите накладки е констатиран нагар вследствие на прегряването.
От БДЖ настояват да не се правят аналогии между този случай и трагичния инцидент с нощния влак София-Кардам, при който изгоряха девет души.
За честна и независима журналистика
Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.
1 коментар
Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.
Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.
Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg
Прочетете нашите правила за участие във форумите.
За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.
БДЖ от 1989 година до днес е котило на комбинатори, на хора, твърдо решили да оправят материалното си положение за нула време. Рецептата ли? Тя е сложна, многопластова, мътна и привидно законово чиста. Просто трябва да сте група, тандем, глутница приятели, съмишленици, роднини или съкилийници. Останалото се нарежда от само себе си - шантаж над бизнесмени чрез трудности с превоза на стоките им, съвместни мероприятия с част от тях, тънки ходове по отклоняване на държавни средства в джобовете на частни …
лица, привидно неинтересни заменки на имущество на БДЖ, в т.ч. земя, абе възможности за грабеж и айдуклък - хиляди! Когато народът ти е беден и оскотял от недоимък и не го е еня какво става с него, лесно можеш да сринеш дори железниците му. Обещават ни бързи влакове от 20 години, скоростни превози, лукс и евтини билети, а ни натресоха крадци, далавераджии, цигански катуни по влаковете, пожари, мръсотия, тъпотия и безнадеждност. И това - в страна член на ЕС! Докога, бе? Това ли ви е демокрацията , това ли е Западът според наводнилите ни селяни? Свършиха ли нормалните хора, та не можете да се оттървете от дървениците?