Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

До края на годината трябва да е готов пътят Даскалово – Дупница

4 коментара

Министърът на регионалното развитие Асен Гагаузов даде срок на строителния консорциум “Булстрой инженеринг” да завърши отсечката “Даскалово – Дупница” до края на годината. Това стана ясно при посещението на обекта в сряда на министъра и представители на агенция “Пътища”.

Има седем анекса към договора, подписан със строителя в началото на 2002 година, за отлагане на сроковете за завършване на пътя, коментира Гагаузов.

Рехабилитацията на единия участък от Старо село до Дупница с дължина 22 километра е завършен, но се бави строителството на 18 километра в участъка от Даскалово до Старо село. До момента са завършени едва 55% от дейностите, уточниха от агенция “Пътища”.

С близо шест месеца закъснява и прокопаването на тунела с дължина 275 метра и укрепване на скалата край Дупница. Там изпълнител на обекта е турският консорциум “Тинса – Ерко”. Договорът за строителството с турските фирми е подписан на 30 ноември 2004 година и е на стойност 4,6 млн.евро.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

4 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. поп Грую
    #5

    Я си представете,че магистралата беше възложена за довършване от някоя офшорка?Най-добре е България с бюджетни средства и пари от програма PHARE да си довърши магистралите.Така ще имаме и пълна заетост за няколко години на голям брой хора с не особено висока квалификация,който са най-много сред безработните в момента.

  2. Pinko
    #4

    Абе попе, ти нормален ли си?Какво излезе- че ако е частна фирма тя няма да наеме хора а ще ремонтира пътя с гноми сигурно? Моите лични впечатления са че дали е държавна фирма или частна- все ХОРА вършат работата. Глупостите дето си ги наплескал за пълната заетост са някаква носталгия към "татово" време явно.

  3. Da
    #2

    V potcti vsyaka strana ima malko ili mnogo korupciya pri polutcavaneto na porqtckite. Razlikata e tce v svestnite dqrjavi pone firmite si vqrshat rabotota. Ama Narodqt bqlgarski protestira samo kato go oprqt do stenata i mu davat dolara za 3000 lv. Ima oshte 2998,63 lv da se katcva dokato se sqbudi narodeca da protestira.

  4. Baby
    #1

    Виждате до какъв резултат водят договорите за строеж на пътища и транспортна инфраструктура или концесии, подписани между държавата и частния бизнес (било той чужд или български)! Все едно, че Главно управление "Пътища" не същетвува! Въпрос на комисионни ли е ? Явно! Не може пазарният принцип да се заменя с корупционен такъв! Резултатите за последните 15 години преход говорят много ясно! Обществото вече е стигнало до границата на търпението си преди да измете управляващите политици, без оглед на партийна принадлежност.

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.