Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Караници за климатика тровят отношенията в офиса

0 коментара

Пуснатият силно климатик през лятото нагнетява напрежение и конфликти сред офис служителите, сочи проучване, цитирано от британския в. "Дейли мейл". Три четвърти от анкетираните заявяват, че охладената атмосфера неминуемо води до спорове каква трябва да е идеалната температура.

Девет от десет запитани се оплакват, че в офиса е твърде студено, а някои дори твърдят, че ледената атмосфера ги прави непродуктивни.

В същото време 61% биха предпочели ниски температури на работното място пред прекалено високи.

Около половината участници в изследването са убедени, че климатиците "разпространяват зараза". 68% биха предпочели обикновено проветряване.

Според Джеймс Констант, директор на сайта uSwitchforbusiness.com, провел изследването,"тези данни трябва да накарат фирмите да се замислят дали не си хвърлят парите на вятъра, след като на повечето служители им е прекалено студено".

Минимална температура в офисите на територията на Великобритания не е определена със закон, допълва изданието.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

0 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.