Колите, които са изоставени от собствениците, но не са снети от регистрация, ще бъдат отписвани след писмено уведомление от службите за контрол, определени от кметовете, и след предоставяне на регистрационните табели.
Ако изоставеното превозно средство няма регистрационни табели, уведомлението ще се изготвя на базата на номера на рамата.
Известен спор предизвика определянето на понятието изоставено превозно средство. Според Иван Иванов от ДСБ за изоставяне да се счита разполагането на колата на общински или държавен терен. Олимпи Кътев от НДСВ поиска да се счита за изоставена тази кола, която е извън имота на собственика ѝ.
Георги Божинов от Коалиция за България предложи да бъде записано, че изоставено е моторно превозно средство, което притежава видими белези на изоставеност, излязло е от употреба и за което собственикът не се е явил пред компетентните органи в двумесечен срок от уведомяването му по надлежния ред.
За честна и независима журналистика
Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.
9 коментара
Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.
Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.
Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg
Прочетете нашите правила за участие във форумите.
За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.
Ако някой от форума знае верният отговор , моля да го каже .
Не!
Някои хора ще спестяват електроенергия като карат на габарити.
V naprednalite strani kolite se dvijat na farove prez zialoto vreme ,dori novite modeli koli ot poslednite 5-6 godini se proizvejdat taka ,che pri zapalvaneto na kolata ,farovete avtomatichno svetvat i tova e mnogo dobra ideia zashtoto taka znachitelno po-dobre se vijdat kolite
Абе вие съвсем сте обезумяли в БГ!
"Видяля жабата, че подковават коня и тя си надигнала крака" - така накратко може да се определи поредната недомислица. А е такава по няколко причини:1. Метеорологичните условия в РБ са съвсем различни от Скандинавия, където по това време е почти пълна нощ и снегът не се топи през целия период.2. Икономически неиздържано за бедна държава като нашата - разходи за ел. крушки и увеличени разходи за гориво - това са най-малко 120 вата допълнителна мощност.3. При дневна светлина е трудно да контролираш …
състоянието на светлините. Опита с джиповете, които карат обикновено със запалени светлини показва, че те карат на дълги и заслепяването в завой дори и през деня е опасно за отсрещния водач.4. Няма статистически данни, които да показват необходимостта от такава мярка - за сведение чижте броя на катастрофите и челните удари през лятото и зимата.Крайно време е да се преустанови вредната практика да си създаваме нови и нови проблеми, които после да решаваме. В дадения случай доволни ще бъдат само органите на КАТ, защото ще събират глоби за щяло и не щяло, а най-вече застрахователите, защото няма да плащат "Каско" - ами карали сте без фарове. Какво от това, че България е една от най-слънчевите страни?
ами някои по стари автомобили не могат да удържат да карат само на фарове, особенно ако се карат на къси разстояния.
аз винаги карам със светлини и досега са ме спасявали 4 пъти , просто защото разни джигити са ме виждали по рано и не са изпреварвали. единственото вярно е че има много такива каращи на дълги и за тях трябва да има яки глоби!а това за крушките и тока показва неграмотност :)
da ne si otkril perpetum mobile