Производителят сам спира спорната реклама на "Булка чеиз"

Производителят сам спира спорната реклама на "Булка чеиз"

Спорната реклама на имитиращия сирене продукт "Булка чеиз" ще бъде спряна от самата компания, която произвежда и рекламира продукта - "Фикосота синтез". Това съобще "Дневник", позовавайки се на председател на Етичната комисия на Националния съвет за саморегулация (НСС) Гриша Камбуров.

Учредители на НСС са Българската асоциация на рекламодателите (БАР), Българска асоциация на комуникационните агенции (БАКА) и Асоциацията на българските радио- и телевизионни оператори (АБРО). В края на миналата седмица съветът настоя излъчването на клипа да спре, защото "нарушава правилата за благоприличие, социална отговорност и правдивост".

Камбуров обяснява, че дружеството не е приело аргументите на съвета, но въпреки това ще се съобрази с решението и ще спре рекламата в този ѝ вариант.

"Изразяваме нашата изненада и несъгласие с решението, особено имайки предвид цялостната телевизионна среда в България", се казва в писмото на компанията до съвета, в което се обяснява, че препоръката все пак ще бъде изпълнена заради респекта на фирмата към тази организация и заради политиката ѝ да спазва регулациите.

От "Фикосота синтез" се аргументират, че рекламата представя продукта чрез шеговит диалог в чалга заведение, където млади хора се забавляват, а таргетът на "Булка" са именно този тип хора.

Споделяне
Още по темата
Още от България

Защо името на премиера се свързва с аферата с къщата в Барселона?