Планира се за всяка акция на "Нортуест" собствениците да получат 1.25 дяла от "Делта", чието име ще носи окрупнената компания, оценявана на 17.7млрд. долара на база активи и пазарна стойност. Бъдещата компания ще има над 80 хил. служители.
Централата на новия авиопревозвач ще е разположена в Атланта, а генерален директор ще бъде сега оглавяващият "Делта Еър Лайнс" Ричърд Андерсън. Сегашният председател на Съвета на директорите на "Нортуест" Рой Босток поема поста на зам.-шеф на управата на обединената компания.
В съвета на директорите на "Делта" ще влизат 13 души, от които седем ще са представителите на "Делта Еър Лайнс", пет – на "Норуест", и един на Асоциацията на пилотите.
Плановете за сливането на двата превозвача стана ясни през февруари 2008 г., но сделката тогава не бе одобрена от синдикатите и преговорите бяха прекратени. Разговорите за сливането бяха подновени в началото на април.
За честна и независима журналистика
Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.
7 коментара
Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.
Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.
Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg
Прочетете нашите правила за участие във форумите.
За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.
I nie BALGARITE imahme aviaciya,daje sme edni ot narodite sazdavali parvite stapki v tazi industriya Balkan - Delta ; BG - USAKade sa horata,a kade sme nie?Kakvi sazidatelni vaprosi reshavat horata i s kakvi razrushitelni vaprosi se zanimava BG .
умряла още при създаването си компания като ТАБСО-БАЛКАН- БЪЛГЕРИА ЕЪР. Докато можеше да се издържа с бюджетни пари ,на кратки дестинации ,с измислени цени на гроивата и с руски таралясници ,които за да долетят от софия до Йоханесберг ,презареждаха два пъти по пътя,да не си плаща задълженията към летищата в България и социалните отчисления ,БАЛКАН креташе , с един мързелив и неприветлив персонал и с задгранични предсатвители -ченгета ,които не знам някога да са се погрижили за клиентите на БАЛКАН. …
В съвременния свят нямя място за много по-голями и стари компании като KLM ,Sabena, Swiss Air ,Alitalia та какво остава за "националния превозвач".Слезте на земята и си вижте календара ,кой век сме и какви са ни реалните възможности.Скандинавските страни отдавна са решили ,че не могат да си позволят национален превозвач и си направиха още в 40-те години кооперация : SAS.
Советскый слон - самы большой в мире!
Две компании с пословично лошо обслужване се съюзяват - тежко на тези по-малки компании, които държат на доброто обслужване. Няма да издържат, а ние трябва да стискаме зъби.
Съветските часовници са най-бързите в света!А съветските джуджета пък с най-големите в света! За слоновете пък била публикувана Съветска енциклопедия за слоновете в 12 тома. В България издали превод в 13 тома. Последният бил озаглавен "Българският слон - най-добрият приятел на съветския слон". А сега какви ли публикации се подготвят? Ти май ни даваш нишан именно за това с фройдистката си грешка.
тОВА СА ДВАТА АВИОПРЕВОЗВАЧИ НА сКАНДИНАВИЯ,АКО НЯМАШ ПРОТИВ Давиде?Колкото за Балкан това беше изкуствено дружество на хора които не резбираха нищо от не само от самолети а и от живота.Имам пряко наблюдение.Правеха най-различни шашми за да се обагатяват:Не се плащаха летищните такси в другите страни,заплати на персонала и още много.В началото на така наречение препод ограбиха бюрата и продадоха имуществото.И какво ли още не...След това по времето на Костов се оптиа правителството на няколко пъти …
да го продаде и на края успя дя взе и тези допълнителни 170 000 долара за една банкрутирала компания с дългове от помече от 80 мил. долара.Сега обаче не спират някай тъпанари да гугаят Костов че е продал Балкан.Какво скат да си го държим и наливаме вкасата му народни пари без да се връщат никога.??Стегас тая пропаганда против Костов.
В Англия излезла книга, озаглавена "Слонът и джунглата".Американците издали двутомна серия:-"Слонът и джунглата"и- "Слонът и жената".Във Франция излезнало тритомно издание: - "Слонът и джунглата";- "Слонът и жената"и един том - само за жената.Обаче в СССР издали четиритомно издание:Първи том: "Слон прежде Великой октьябрской революции";Втори том: "Слон позже Великой октьябрской революции";Трети том: "Слон и социализм"и четвърти том: "Совитскый слон - самы большой в мире".След което в България излезнало …
петтомното издание, в което първите четири тома били превод от руски, а петият том бил озаглавен:"Болгарскый слон, самы лучший товарищ советского слона"!Извинявам се, ако съм сбъркал в правописа - руския не го обичам много...