Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Еминем взе милион долара за реклама на чай

0 коментара
Еминем взе милион долара за реклама на чай

Компанията Lipton използва образа на американския рапър Еминем в нова реклама. За участието си певецът получил над 1 млн. долара, пише "Ню Йорк Таймс".

Премиерата на лентата ще е на финала на Националната футболна лига на САЩ (Super Bowl) на 6 февруари.

Рекламата с Еминем е определена като много смешна и в нея в анимация ще се представи ден от живота на рапъра, който пие студения чай Lipton Brisk, който компанията пусна заедно с Pepsi.

Марката вече е популярна в САЩ благодарение на рекламната кампания, в която вече участваха пак представяйки един свой ден като анимационни герои Дани де Вито, Ози Озбърн и др.

Рекламодателите в САЩ се стремят да представят вай-добрите си реклами именно на "Супер Боул", тъй като в седмицата преди финала на шампионата по американски футбол нарастват рязко. За последните десет години за реклама по време на "Супер Боул" са изхарчени около 1.62 млрд. долара.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

0 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.