Фейсбук плаща 40 млн. долара на рекламодатели заради нарушения

Фейсбук плаща 40 млн. долара на рекламодатели заради нарушения

Фейсбук (Facebook) се съгласи да плати 40 милиона долара на рекламодатели, според които социалната мрежа е "раздула" времето, в което потребителите са гледали видео реклами в платформата, предаде Асошиейтед прес.

Калифорнийското издание "Мъркюри нюз" информира, че в съдебното споразумение Фейсбук приема, че е допуснала нарушения.

Рекламодатели започнаха дело срещу Фейсбук през 2016 година заради измерването на времето, за което потребителите гледат публикувани в социалната мрежа видео реклами.

Според съдебното решение времето е раздуто с до 900 процента, а това е помогнало на Фейсбук да убеди рекламодателите да купуват неговите услуги за видео реклама.

От социалната мрежа публично признаха грешка във формулата.

Компанията обаче отхвърли твърденията, че инженерите ѝ са знаели за проблемите повече от година и не са направили нищо.

Още от Бизнес

Какво се крие зад истерията с "отнемането и продаването на деца"?