Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Фейсбук плаща 40 млн. долара на рекламодатели заради нарушения

0 коментара
Фейсбук плаща 40 млн. долара на рекламодатели заради нарушения

Фейсбук (Facebook) се съгласи да плати 40 милиона долара на рекламодатели, според които социалната мрежа е "раздула" времето, в което потребителите са гледали видео реклами в платформата, предаде Асошиейтед прес.

Калифорнийското издание "Мъркюри нюз" информира, че в съдебното споразумение Фейсбук приема, че е допуснала нарушения.

Рекламодатели започнаха дело срещу Фейсбук през 2016 година заради измерването на времето, за което потребителите гледат публикувани в социалната мрежа видео реклами.

Според съдебното решение времето е раздуто с до 900 процента, а това е помогнало на Фейсбук да убеди рекламодателите да купуват неговите услуги за видео реклама.

От социалната мрежа публично признаха грешка във формулата.

Компанията обаче отхвърли твърденията, че инженерите ѝ са знаели за проблемите повече от година и не са направили нищо.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

0 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.