Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Хазната даде 500 хил. лв., за да заработи магистралната компания

7 коментара

Неработещата все още компания “Стратегически инфраструктурни проекти”, която трябва да ускори изграждането на магистралите “Струма”, “Хемус” и “Черно море”, получава 494 280 лева от централния бюджет за организиране на работата си, съобщи правителствената пресслужба в сряда. Очакваше се бюджетът на държавното дружество за 2012 г. да е двойно по-голям.

Компанията бе създадена през 2011 г., но е регистрирана в Агенцията по вписванията едва на 11 май тази година, става ясно от съобщението.

Към момента тя има само ръководство. Изпълнителен директор е Асен Антов, бивш заместник-изпълнителен директор на агенция “Пътна инфраструктура” от времето на правителството на Сергей Станишев. Членове на директорския борд са професионалният инвеститор Пламен Дерменджиев, който влиза от квотата на министър Симеон Дянков, и литовецът Виргаудас Пуоджукас, от квотата на министър Ивайло Московски.

Именно легализацията на дипломите на литовеца, който има докторска степен по пътно строителство, забави вписването на компанията с месеци.

Тя ще се разположи в сградата на бившето ГУСВ на бул.”Цар Борис ІІІ”. Предстои провеждането на конкурси за назначаване на първите около 20 служители с идеята да се привлекат международни експерти с опит. Все още не е определено какви възнаграждения ще получават те.

Докато беше министър, Росен Плевнелиев твърдеше, че в новата магистрална компания заплатите ще са поне три – четири пъти по-високи от тези в агенция “Пътна инфраструктура”, където средната заплата е 700 лв. От Министерството на регионалното развитие обаче сега твърдят, че разликата в заплатите няма да е толкова голяма, за да не се получава напрежение между двете структури.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

7 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. Анонимен
    #7

    Магистралните компаньонки работят отдавна. Защо чак сега им се отпускат пари.

  2. Анонимен
    #6

    аха, при кукумявките :) е та о сега строиха без магистрална компания ... още 20 калинки - ужас!

  3. Коментарът е изтрит заради реклама или спам.
    #5
  4. Анонимен
    #4

    Това новият БОРКОР ли е?

  5. Анонимен
    #3

    Какъв е този нов термин "професионален инвеститор"- отнася се за Пл. Дерменджиев? И нима ние нямаме достатъчно подготвени кадри в пътното стройтелство, та ще осигуряваме работа за международни експерти високо платени, и как ще установим,че те са с опит,или са "калинки", но чуждестранни??

  6. Анонимен
    #2

    Няма проблеми, бъдете сигурни ще успеят да ги похарчат

  7. Анонимен
    #1

    на моята компания да дадат пари от данъците за координация на Мат'рял.

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.