Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Марката "Кока-Кола" поскъпна с още 1.4 млрд. долара

0 коментара
Марката "Кока-Кола" поскъпна с още 1.4 млрд. долара

Компанията "Кока-Кола" за 12-ти пореден път зае първото място сред най-скъпите търговски марки в света, чийто списък се изготвя от агенцията "Интербранд". Така цената на марката "Кока-Кола" през 2011 г. е определена на 71.861 млрд. долара, докато година по-рано е била 70.452 млрд. долара.

Втората позиция в рейтинга "Най-добрите световни марки 2011" зае корпорацията "Ай Би Ем", чийто бранд е поскъпнал от 64.727 млрд. долара до 69.905 млрд. Третото място запазва "Майкрософт", независимо от това, че цената на марката е поевтиняла от 60.895 млрд. долара през 2010 г. до 59.087 млрд. през настоящата.

В десетката на най-скъпите търговски марки влизат още "Гугъл" с цена от 55.317 млрд. долара, "Дженерал Илектрик" (42.808 млрд.), "Макдоналдс" (35.593 млрд.), "Интел" (35.217 млрд.), "Епъл" (33.492 млрд.), "Дисни" (29.018 млрд.) и "Хюлет-Пакард" (28.479 млрд).

Най-голям ръст за една година в цената на марката си бележи "Епъл", която е прибавила към стойността ѝ 58 процента. Брандът Aмазон.ком е поскъпнал с 32 процента от 9.665 млрд. долара през миналата година на 12.758 млрд. сега. Стойността на марката "Гугъл" се е повишила с 27 на сто.

Анализаторите от "Интербранд" оценяват стойността на търговските марки по три показателя – финансовите резултати на компанията през годината; ролята, която играе наименованието ѝ върху търсенето на съответните продукти и услуги; както и отражението на марката върху по-нататъшния успех и приходи на компанията.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

0 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.