Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Продажбите на “Нестле – България” нараснали с 32 на сто

0 коментара

“Нестле – България” отчете 32% ръст на продажбите за миналата година. Пред 2005 година общите приходи на компанията са достигнали 135 млн. лв. От предлаганите на пазара марки, с най-голям завоюван пазарен дял (78%) е разтворимото  “Nescafe”.

Според ръководството на фирмата, успехът на разтворимото кафе се дължи най-вече на пуснатите продуктови разновидности “Nescafe 3in1” и “Nescafe Frappe”.

От компанията уточниха, че пазарният дял на кулинарната група “Maggi” е надхвърлила 65%, а произведените от тях шоколадови продукти са достигнали 20-процентов дял.

През миналата година са се увеличили и приходите от експортната дейност на фирмата и са достигнали 38,5 млн.лв. Българската фабрика изнася шоколадови продукти за Канада, Чехия, Полша, Унгария, Румъния, Гърция и Прибалтийските републики.

Инвестираните в компанията средства през миналата година са около 25 млн. лв. От тях близо 15 млн. лв. са вложени в реклама на новите продукти, а 10 млн. лв. са били заделени за придобиване на дълготрайни активи.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

0 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.