Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Проверка в М-Тел заради проблемите с отчитане на сметките

0 коментара

Комисията за защита на потребителите (КЗП) започва проверки на "Мобилтел" по сигнали и жалби на клиенти на телекома, съобщиха от комисията. Те са във връзка с няколкомесечния проблем на оператора с отчитането и плащането на сметките на абонатите, които сега им се натрупват една след друга четири фактури.

Най-често клиентите се оплакват, че месеци наред не могат да проверят сметките си и оставащите минути, М-Тел не им издава данъчни фактури в договорения срок и отказва да им предоставя услугата "кредитен лимит".

Друг проблем, за който хората са се оплаквали в КЗП, е, че по технически причини компанията не може да активира част от услугите на клиентите си, но ги кара да плащат за тях.

Много от жалбоподателите имат съмнения, че сметките им се надписват. Според други забавянето на фактурите води до двойно таксуване на разговорите им.

Заради създадените неудобства част от потребителите искат да прекратят договорите си с мобилния оператор без да плащат неустойки, но М-Тел им отказва.

В проверката са поканени да участват представители на Комисията за регулиране на съобщенията.

От "Мобилтел" заявиха, че ще окажат пълно съдействие при проверката, тъй като подобно "проактивно отношение към клиентите и техните индвидуални потребности" най-вече в интерес на абонатите, което е основна цел на телекома.

Дружеството посочва, че причина за забавянето на сметките е смяната на клиентската платформа на компанията, за да се подобри обслужването. При този процес е обичайно да има забавяне, но новата система ще разшири възможностите за обратна връзка и ще предостави повече опции за гъвкава реакция в отговор на конкретни препоръки от страна на клиентите, допълват от М-Тел..

Към момента възможността абонатите да се информират за текуща сметка и оставащи минути е възстановена за почти всички. По-голямата част от 5.2 млн. клиенти на Мобилтел са получили сметките си за септември, октомври, ноември и декември още през 2010 година. Заради случаи на забавени фактури сроковете за плащане са изместени и удължени с една седмица.

Всеки клиент е в правото си да се обърне към оператора за допълнителна проверка на своята сметка, защото запазването на доверие и коректни отношения с всички клиенти е водещ приоритет за "Мобилтел". Работи се активно, за да няма неразгледано оплакване, и на всеки сигнал се отделя нужното внимание, заявиха от компанията.

Операторът заявява, че няма умишлено надписване на сметки. Възможни са случаи на погрешно издадени фактури, но след проверка на данните компанията коригира сумата и не изисква от клиента плащането на неточно издадената сума.

Кредитен лимит не се отказва на клиентите, уточни телекомът. Той не е услуга, а възможност, която е регламентирана в Общите условия на "Мобилтел" и дава право на оператора да спре предоставянето на услуги, ако изразходваната сума през даден таксуващ период надхвърли определена стойност.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

0 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.