Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Реформаторите биха подкрепили цена от 1.20 лв. за билета в София

13 коментара
Реформаторите биха подкрепили цена от 1.20 лв. за билета в София

Разумната цена на билета за градския транспорт в София е 1.20 лв. коментира общинският съветник от Реформаторския блок Стефан Марков във вторник Според него няма основателни аргументи за исканото от Центъра за градска мобилност (ЦМГ)поскъпване до 1.60 лв. за еднократно пътуване в столичния обществен транспорт от сегашната тарифа от един лев.

Преди дни дружеството, които стопанисва градския транспорт в София, предложи вдигане на цената на еднократния билет с мотива да насърчи ползването на месечни карти, чиито тарифи няма да се променят.

Общинските съветници от Реформаторския блок очакват анализ от ЦГМ за поскъпването, Марков ще има среща с директора на центъра Симеон Арнаудов, след което ще се вземе решение каква цена на билета би подкрепил блокът, каза още Марков пред бТВ. Според него, при толкова голямо увеличение хората ще се откажат от ползването на градски транспорт и ще се принудят да търсят други начини.

Общинският съветник изрази недоволството на Реформаторите от бавното въвеждане на новата тикет-система, която се очаква да направи справедливо таксуването за пътниците. По думите му, билетите за пътуване с метро и другия градски транспорт трябва да се унифицират, тъй като в момента единствената карта, с която може да се ползват и двата вида транспорт, е картата за всички линии, което е неудобно и неприложимо за гражданите и туристите.

Председателят на парламентарната комисия по транспорт Настимир Ананиев от Реформаторския блок също разкритикува намерението за вдигане на цената на билетчето в София. Според него, при падаща цена на горивата и енергоносителите и увеличаващ се пътникопоток, съсредоточен най-вече в метрото, няма причина за толкова голям скок на цената. Аз ползвам градския транспорт и най-вече метрото и мисля, че такава стъпка ща увеличи гратисчиите, посочи още Ананиев.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

13 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. ivankristov
    #13

    оставка не искам да плащам за кражбите на фандъкова

  2. Entdecken
    #12

    Разбира се, банкянската мутра Борисов опрости на Барбалов вече няколко гафа в Столична община за милиони левова, но затова, че главният секретар на Външно министерство, който не е син на полковник от ДС, това, че е минал по затревена трамвайна линия е непростим грях!

  3. Entdecken
    #11

    Финасов директор на Столична община е Дончо Барбалов - крадлив син на червен полковник от държавна сигурност, назна(чен там от банкянския слугинаж на Тодор Живков - Борисов. Барбалов естествено обслужва милиционерските интереси на герберите да крадат все повече и повече Като гледам май и на тъмно-червения Пилгрим по-долу нещо му узрява главата

  4. Pilgrim
    #10

    Разумна цена - такова животно няма.Но не е разумно ако отида в София за 1-2 дена да плащам по 1.60 на превозно средство, а картите за един месец стрували под 50ст. на возило.Това е чиста дискриминация. А какво стана с лафа че депутата и министри трябвало да се возят с общ.транспорт - хляб и зрелища за народонаселението.

  5. П. Стоянов
    #9

    Билетите и винетките трябва да са както в Европа - скъпи. Софиянци минават на карти. Билетите са реквизит от миналото. Те са средство да се доят ГОСТИТЕ. Минавайки през държавите в Европа те хващат да им ДАДЕШ 20-30 евро винетка или 100 евро тол такси. С тези пари се оправят пътищата - с парите на гостите.Но за да стане това, чужденците трябва да са повече от местните. Вижте туристите в другите европейски държави.Но българина (и реформаторите) си искат Бай Тошо. Живеят 50 години назад.

  6. И какво от това
    #8

    Градския транспорт е на печалба в момента! Радан каза-30% от обществените опръчки отиват в ДПС, а поне 30% в ГЕРБ! Вдигане цената ще остави повече пари за УСВОЯВАНЕ! От когото трябва! Затова е всичко! Държавата е дадена НА КОНЦЕСИЯ! На ГЕРБ! По-високи цени=повече ПРЕразпределение чрез обществени поръчки! Съответно повече печалба за Него и аверите Му! Всякакви обяснения за \"необходими инвестиции\" са приказки за наивници, поне докато тези упрвляват парите на София и България!

  7. Entdecken
    #7
  8. Entdecken
    #6

    Това е сериозен гаф от страна на РБ. Те трябва да настояват за понижаване цената на билета съобразно конюнктурата на горивата и понижаване на процента возещи се гратис. Цената на едно кафе от автомат е ориентир в цял свят. Прилича ми на онзи гаф с настояването за премахването на класа върху работната заплата, с което си навлекаха гнева на почти всички работещи с над две години стаж. Като че някой нарочно ги вкарва в тъпи зацикляния.

  9. Мони_deactivated_1480055728
    #5
  10. kaloto
    #4

    Ако това е опит на ЦГМ за спиране на гратисчийте много се бърка. Не трябва да се ощетяват хората, които си плащат, а да се наказват тези, които не го правят. Да станат глобите по 40-50лв., че тогава да се замислят пътуващите дали няма да си купят билетче.

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.