Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Списание “BusinessWeek” тръгва на български

6 коментара

Популярното икономическо списание "BusinessWeek" започва да излиза и на български език, съобщи в понеделник главният му редактор в България Валери Найденов.

Списанието излиза на английски, руски и турски. Българският език е четвъртият, на който изданието ще се продава. Предстои то да тръгне и на румънски.

Според Валери Найденов, бивш главен редактор на в. “24 часа” и “Континент”, моделът и стилът на мислене, който седмичникът "BusinessWeek" налага, може да се сравни с "Playboy", който навремето поднесе нов модел на забавление. Икономическото издание обаче не налага модел на забавление, а налага мисленето като начин да се печелят пари.

Концепцията на списанието е 80% от информациите в него да са нови и изпреварващи, като акцентите са върху новите технологии, ноу-хау, съвременните модели за развитие на бизнеса.

Засега само 20% от публикациите са български, но тенденцията е те да стигнат до 50%.

"BusinessWeek" на български ще излиза всеки понеделник. То е издание на CASH Ltd и The McGrau -Hill Companies Ню Йорк. Първият брой ще е в тираж 12 750 броя и единична цена 4,50 лв.

Оригиналният седмичник е основан през 1929 г. Има световен тираж от 1,2 млн. копия и седмична читателска аудитория от 5,6 млн. души.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Подкрепете Mediapool.bg с 5€, за да разчитате и занапред на независима, професионална и честна информационно-аналитична медия.

6 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. 1
    #7

    1

  2. CFO
    #6

    dobre za balucite kato vas! v amerika businessweek struva 1$ vie shte plashtate po 4.50 leva i shte mu se kefite na tupite reklami i plitkite materiali v nego deto 80% shte za prepisani ot amerikanskoto izdanie. Deto se vika glupacite nema da se svurshat skoro!

  3. даниел
    #4

    Тук става дума за цената на единичен брой купен от павилион, която в Америка е $5, срещу <$3 за България. В Америка абонаментната цена е много по-ниска (60 цента), но никой не е казал колко ще е в България. Това зависи най-вече от местния пазар на реклами, който е много различен от американския. Иначе, списанието не е лошо, и в никакъв случй не е повърхностно, поне в статиите за американската икономика. Разбира се, няма покритието и дълбочината на The Economist, но пък е много по-добро от Forbes и Fortune, мисля. Ако успеят да добавят статии за местната икономика (българската), сигурно ще стане доста добро.

  4. hi-hi
    #3

    ami sega, partniorite na mediapool ot imitatorskia Kapital triabva da ponamaliat poruchkovite statii ili da pusnat kepenci ?!?

  5. Много добре!
    #2

    Много добре!

  6. ММ
    #1

    ПРИВЕТСТВАМ ТАЗИ ТЕНДЕНЦИЯ НА ПУСКАНЕ НА БЪЛГАРСКИ ИЗДАНИЯ НА ЗАПАДНИ СПИСАНИЯ.СМЯТАМ,ЧЕ Е ЕДНО ИКОНОМИЧЕСКО ИЗДАНИЕ ЩЕ Е ДОБРЕ ЗА ПРАВИЛНОТО ИКОНОМИЧЕСКО МИСЛЕНЕ НА БЪЛГАРСКИЯ ЕЛИТ

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Подкрепете Mediapool.bg с 5€, за да разчитате и занапред на независима, професионална и честна информационно-аналитична медия.