Списание “BusinessWeek” тръгва на български

Популярното икономическо списание "BusinessWeek" започва да излиза и на български език, съобщи в понеделник главният му редактор в България Валери Найденов.

Списанието излиза на английски, руски и турски. Българският език е четвъртият, на който изданието ще се продава. Предстои то да тръгне и на румънски.

Според Валери Найденов, бивш главен редактор на в. “24 часа” и “Континент”, моделът и стилът на мислене, който седмичникът "BusinessWeek" налага, може да се сравни с "Playboy", който навремето поднесе нов модел на забавление. Икономическото издание обаче не налага модел на забавление, а налага мисленето като начин да се печелят пари.

Концепцията на списанието е 80% от информациите в него да са нови и изпреварващи, като акцентите са върху новите технологии, ноу-хау, съвременните модели за развитие на бизнеса.

Засега само 20% от публикациите са български, но тенденцията е те да стигнат до 50%.

"BusinessWeek" на български ще излиза всеки понеделник. То е издание на CASH Ltd и The McGrau -Hill Companies Ню Йорк. Първият брой ще е в тираж 12 750 броя и единична цена 4,50 лв.

Оригиналният седмичник е основан през 1929 г. Има световен тираж от 1,2 млн. копия и седмична читателска аудитория от 5,6 млн. души.

Споделяне

Още от