Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Вивател вече има кол център за клиенти

3 коментара

Третият GSM-оператор Вивател вече оборудва информационен център за обслужване на клиентите си, съобщиха в понеделник от компанията. Той ще заработи със старта на мобилните услуги на Вивател, който се очаква преди  Коледа. На телефон 087123 или чрез набирането на кратък код 123 от телефон на vivatel, клиентите на новия мобилен оператор ще бъдат обслужвани от 110 висококвалифицирани специалисти денонощно.

Системата на кол центъра е "Сименс", капацитетът му е 600 телефонни линии като входящите обаждания може да се разпределят по различни критерии. Амбицията е да постигне 90% покритие на входящите обажданията за максимум 20 секунди. С това операторът се стреми да подобри установените в световен мащаб тенденции за приемане на 80% от входящите обаждания за същото време.

Системата е програмирана да показва при всяко обаждане езика, на който следва то да бъде прието. Отделно системата ще може да свързва клиента с предишните представители на информационния център, с които е разговарял,  за да се осигури своевременното предоставяне на желаната от клиента услуга. В бъдеще Вивател, планира да проучи възможността да се подсигурява поддръжка и по други канали, като SMS или интернет чат, ако клиентите проявят интерес към подобни услуги.

"Ние искаме да разговаряме с нашите клиенти, да ги опознаваме. Затова решихме да намалим използването на програмата за автоматичен отговор", заяви директорът на "Връзки с клиентите" на оператора Грант Гайп.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

3 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. GB
    #3

    Кои ще ви доиде с тези цени освен вие служителите сами да си говорите.

  2. дева
    #2

    ?

  3. bg
    #1

    те са с 20% по-високи от досегашните.

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.