Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

"Пикадили" ще привлича нови клиенти с по-ниски цени

4 коментара

Търговската верига "Пикадили" сваля цените на продуктите си от всички основни групи в опит да се противопостави на конкуренцията на дискаунтърите, за да привлече повече клиенти на българския пазар. Намалението е различно за отделните видове стоки.

Значително по-достъпни стават продуктите в т.нар. потребителска кошница като мляко, месни и млечни продукти, плодове и зеленчуци, захарни изделия и напитки, заяви Ерикян Лантинк, главен оперативен директор на "Пикадили".

 

Новите цени вече са в сила от 17 ноември, като кампанията ще мине под мотото "Цените се топят". Всички продукти с намалени цени вече са обозначени във веригата по специален начин.

 

Ребрандиране на марката

 

Промяна на марката е другата стъпка, която предприема новият собственик на "Пикадили" – белгийската компания "Делез груп". Основният цвят, върху който ще бъде изписано името "Пикадили", става червен, като отпред ще стои лъвчето на "Делез груп".

 

Ребрандирането на 41 търговски обекта в 11-те български града ще стане постепенно, като все още не е ясно колко точно ще струва това, каза Лантинк.

 

По 15 нови магазина на година

 

По 15 нови магазина средно на година ще откриват белгийците в България, съобщи още Лантинк. В петък предстои пускането на поредния хипермаркет в София, който ще бъде в "Младост". Инвестицията в него е около 2.5 млн. лв. Все още не са готови разчетите, колко средства ще инвестираме през следващата година в България, каза Лантинк.

 

В началото на 2011 г. белгийската група за храни "Делез груп" (Delhaize Group) придоби изцяло сръбската "Делта Макси Груп" (Delta Maxi Group) за 932.5 млн. евро заедно с нетни дългове за приблизително 300 млн. евро.

 

Така към портфолиото си "Делез груп" прибави около 450 магазина в пет държави от Югоизточна Европа.

 

Търговските обекти в България са 41 и оперират под марката "Пикадили". Най-много са супермаркетите – 27, следвани от т.нар. удобни магазини в близост до дома и офиса под бранда "Пикадили експрес" и един хепермаркет "Темпо".

 

Цените в "Пикадили Експрес" обаче са по-високи от намиращите се в близост до тях търговски обекти, което ги прави неконкурентни.

 

Магазините на "Делез груп" в Гърция работят под марката Alfa Beta, а в Румъния като - Mega Image.

 

Промяна в целите

 

Целта на "Делез груп" с придобиването на "Делта Макси" беше да стане водещ търговец в региона в хранителния бранш. Приблизителните приходи на "Делта Макси" за 2011 година се очакваше да достигнат между 1.35 и 1.40 млрд. евро, а приблизителната печалба преди данъци, лихви и амортизации да е между 85 и 90 милиона евро, беше съобщено при придобиването на компанията от "Делез груп".

 

В сряда Ерикян Лантинк заяви, че е много рано да се каже дали са доволни от сделката. Той е удовлетворен от постигнатите досега резултати. "Конкуренцията на пазара е голямо, но ако се страхувахме, нямаше да влезем на него", каза той. По думите му един от основните моменти в стратегията на "Делез груп" е растеж чрез конкурентни цени. "Стратегическата ни цел не е да сме най-големия търговец на пазара, а най-добрият", заяви шефът на "Пикадили".

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

4 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. Анонимен
    #4

    Пикадили си остана една от добрите вериги магазини в България-добро качество на стоките,сравнително нормални цени и добро обслужване.Собствениците се стремят да потдържат доброто ниво.Може би единствената им по-сериозна конкуренция са магазините Карфюр.

  2. Анонимен
    #3

    На мен Пикадили ми харесва и наистина са почнали да свалят цените, защото част от стоките са по-евтини от други места или са колкото другите места. Определено вече се усеща. За една седмица вече втори път пазарувам от там и то на нормални цени, докато преди пазарувах 1 път на 3-4 месеца.

  3. Анонимен
    #2

    майкъл Пикадили е супер тъп магазин- освен че е скъпотия, ами в гавата ти кънти безмозъчната гюрултия от винаги надути тонколони, теснотия, липса на избор, никакви РЕАЛНИ промоции- защо да влизам там? В LIDL има всичко - тихичко, просторно, евтинко, изобилие от стока..

  4. Анонимен
    #1

    Безсмислени инвестиции предвид предстоящия бум на online търговията. Тези, които печелят тлъсти суми нямат време да мислят как да ги вложат полезно.

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.