Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

"Вашингтон пост" спира седмичника си заради кризата и Интернет

2 коментара

Американският вестник "Вашингтон пост" в края на годината ще спре да публикува седмичното си издание поради силен спад на тиража, който е намалял от 150 000 на 20 000 броя за десет години, пише в личния си блог неговият медиатор Андрю Алегзандър, цитиран от Франс прес.

Националното седмично издание на "Вашингтон пост", започнало да излиза преди повече от 25 години, помества статии за актуални събития, репортажи, литературна критика, редакционни статии и лични мнения, както и комикси от всекидневното издание на вестника.

Директорката на седмичника Шарън Скот обясни, че мрежата от абонати на изданието "буквално умира". Тя изтъкна, че все още са налице печалби, но това едва ли ще продължи.

Издателската група "Вашингтон пост" отчете печалба през първото тримесечие благодарение на подразделението си за образователна литература, но всекидневникът отчита загуби в резултат на намалелите постъпления от реклама заради спада на тиража и преориентирането на читателите към безплатните интернет сайтове.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

2 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. Sofia_mann
    #2

    много скапан вестник

  2. Сашо
    #1

    Редакторско и журналджийско безгръбначие водят до свеждането на всеки вестник до правителствен пропаганден глашатай. А рекламодателите не могат да осъзнаят, че сами си копаят дупката, налагайки съдържанието на спонсорираната от тях медиа, което в крайна сметка води до загуба на читателски интерес и доверие.

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.