Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Борисов заплашил Ердоган да не пуска турски фирми у нас

36 коментара
Борисов заплашил Ердоган да не пуска турски фирми у нас

Премиерът Бойко Борисов e разговарял с турския си колега Реджеп Тайип Ердоган за хода на строителството на магистрала "Люлин", извършвано от фирмата "Мапа Дженгиз" и заявил, че ако тя не се справи, повече турска компания няма да бъде допусната. Това съобщи Борисов пред журналисти, след като в петък провери хода на работите по строежа на аутобана, чието изпълнение се забавя със 70 дни.

До 20 дни се пуска една от естакадите на магистралата - пътят за Гърция при възел "Даскалово", като целта е да бъде пуснато движението за зимния сезон в посока Благоевград-Кулата, по възможно най-доброто трасе, а допълнителните работи ще се правят догодина.

Важно е много бързо да можем да използваме толкова скъпо съоръжение за удобство на гражданите, добави Борисов.

“И в най-лошите ви сънища не сте мислили, че ще дойда аз“, обърна се към изпълнителите на проекта Борисов. “Поне още три години са щели да правят тази магистрала“, допълни той. Сега по думите му, който се мотал ще плаща по-скъпо. Премиерът припомни, че за изолацията на мостовете по магистралата е била променена технологията, “след като нашата лаборатория ги замери, че не са добри изолациите и сега ще слагат пет пъти по-скъпа“.

Той изрази надежда, че ще бъдат усвоени 145 млн. евро до края на годината, предвидени за автомагистралата по програма ИСПА .

Досега на обекта са заработени 121 млн. евро, от които са платени 107 млн. евро.
Европейският и българският данъкоплатец са си свършили работата и чакат завършването на магистралата, заяви Борисов.

В момента на строителния обект са ангажирани 400 души, привлечени са и двама подизпълнители. Стана ясно, че по всяка вероятност износващият слой на аутобана ще се прави следващата година.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

36 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. 123
    #38

    най-малко

  2. ПОВЕРВАЛ
    #37

    Пъчко се изпъчи!

  3. Smartguy
    #36

    Mnogo dobra zabelezhka - i tq so4i imenno tova, 4e vmesto premier imame PR agent, podhodqsht za bylgarskite usloviq i posredstvenost. Prosto e sbyrkana dlyzhnostta mu....

  4. СССРейчо
    #35

    и мафиот от ИПОН, слуга на червената мафия....

  5. Bullet
    #34

    ... по тази магистрала. Сега ще се окаже че доган е взел не знам си колко милиона за консултации по пътно строителство.

  6. 321
    #33

    Доколкото си спомням първоначана търга за АМ Люлин бе спечелен от друга турска фирма, дала най-ниската цена на търга. Офертата и бе одобрена от тръжната комисия и бе получено одобрение от Брюксел за сключване на договор. Тогава се активизираха родни депутати, които безпрецедентно успяха да убедят ЕК, че първата фирма нямале ресурси да изпълни договора и ги декласираха, за да се стигнве до настоющия изпълнител.От друга страна съм убеден, че съществен принос за забавянето имат родните проектанти и

  7. Дедо Тошо
    #31

    :)

  8. чочо
    #30

    Може и да спре сериалите.Ти тогава какво ще пишеш?Че не е дошъл(Бойко)да ти обърше задника ли?

  9. Търговията
    #29

    Аман от коментари, компетентни изказвания и заплахи без НЯКОЙ ДА КАЖЕ КАКВО ПИШЕ В ДОГОВОРИТЕ ЗА СРОКОВЕ, ЦЕНИ, КАЧЕСТВО И Т.Н.

  10. Иванчо
    #28

    Турската фирма въпреки всичките пречки, които й се създаваха и въпреки трудността на проекта /много мостове и тунели/ явно ще се справи. Дайте да погледнем какво правят родните ни фирми, които строят останалите магистрали в полето и без особени технически съоръжения. Интересно защо подизпълнителите им са турски фирми?

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.